Po výběru příslušné nemocniční ambulance
je potřeba vypsat nutné základní údaje – jméno, příjmení, rodné číslo a
kontaktní údaj (email nebo telefon). Po vyplnění bude objednávka uložena a
informace/potvrzení přijde uživateli na zadaný kontakt. Takto vytvořená
rezervace je jednorázová, bez možnosti další změny nebo zrušení, pro další
objednání je třeba postupovat opět stejným způsobem.
Zabezpečené osobní účty jsou nadále beze
změny a zůstávají aktivní pro všechny, kteří je mají. Výhodou účtů je možnost
další správy zadaných rezervací k lékaři, jednodušší vytvoření více rezervací
v případě chronických pacientů nebo jednodušší možnost vytvářet rezervace
nejen pro sebe, ale zároveň pro zastupované osoby např. děti. Zrušení zadané
rezervace nebo její změna je tak nadále možná jen pro rezervace vytvořené
v osobním účtu. Systém naleznete na www.eambulance.cz,
Cesta: Titulní stránka > Hlavní menu > Tiskové centrum
web & design WEBHOUSE®, redakční systém vismo® | Přihlásit se | PC verze